poniedziałek, 5 stycznia 2015

Mój pupilek

Hejka!! Dziś przychodzę do was z postem o moim pupilu. Moim zwierzakiem jest świnka morska - Lonia. Świnkę morską kupiłam rok temu dokładnie 14 grudnia i od razu ją pokochałam. Na początku obawiałam się, że znudzi mi się ale chociaż świnki żyją nawet 8 lat, a moja ma rok. Jednak obawy minęły już gdy Lonia przyjechała do domu. Świnka jest rudo-biała. Jeśli posiada się takiego pupila trzeba wiedzieć co nas czeka, świnkom trzeba podawać witaminę C oraz przycinać pazurki. Jeśli świnka jest rozetką tak jak moja lub długowłosą można ją kąpać, nie często. Lonia nie lubi kąpieli. Pewnego dnia gdy ją kąpałam razem z siostrą  świnka wyskoczyła z miski w wpadła na mnie, byłam cała mokra. I to tyle o śwince piszcie w komentarzach o waszych pupilach. Zapraszam do komentowania i obserwacji.

5 komentarzy:

  1. Ale piękny pupilek, ja niestety nie mam żadnego zwierzaka
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna świnka. Zapraszam do mnie http://tooczympomarze.blogspot.com/. Jak zrobiłaś motyw bloga? Liczę na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc na pulpicie nawigacyjnym na środku jest pomarańczowy przycisk a, obok przycisk z takimi kartkami tam kliknij i po lewej masz różne przyciski kliknij na układ i tam wszystko możesz edytować. Mam nadzieję, że pomogłam :) powodzenia w blogowaniu

      Usuń
  3. Naprawde śliczna! Dopiero odkryłam twojego bloga, bardzo mi się podoba- zwłaszcza nazwa kocham pastele! ☺
    Zapraszam:
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka świnka ;)

    http://paradoksalnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń