niedziela, 3 kwietnia 2016

Konkurs!

Hej wszystkim! Dziś mam dla was konkurs. Do wygrania są :
- szczotka Tangle Teezer
- czerwona szminka Avon
-  peeling do twarzy z minerałami z Morza Martwego Avon
- rewitalizująca maseczka do twarzy z chińskim zeń-szeniem Avon
- mgiełka do ciała o zapachu mandarynki, grejpfruta i herbaty jaśminowej  Playboy

Jedyne co trzeba zrobić to zaobserwować mój blog i skomentować ten post. Wyniki konkursu 20.04.2016r. Serdecznie zapraszam do brania udziału w konkursie i życzę powodzenia wszystkim uczestnikom.



32 komentarze:

  1. Biorę udział ♥
    Obserwuję jako by natalixxx

    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Biorę udział :D
    obserwuję jako Nika ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział, obserwuję jako Go Sia
    Swietne nagrody! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już obserwuję (jako Kasia M) :)
    Oczywiście, biorę udział ;)
    Poza tym fajny blog, będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Marta Cyman
    I oczywiście biorę udział. :)
    Blog śliczny, nagrody w konkursie myślę, że są naprawdę interesujące. :D
    Pozdrawiam, kochana ;*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim powodzenia!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję kochana, zorganizowałaś świetny konkurs
    z chęcią biorę udział :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział.
    Uwielbiam twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog. Trafiłam tu dzięki temu, że skomentowałaś mój post. Wielkie dzięki za to ♥ Biorę udział w konkursie, bo podobają mi się te produkty. Od dawna marzę o prawdziwej szmince, uwielbiam nakładać sobie różne rzeczy na twarz i.... kocham peelingi. Na dodatek nie mam oryginalnego tanglee teezera i chętnie posiadałabym tego oryginalnego haha♥

    www.easyblooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako ja i biorę udział!^^ Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako: Ola Maciejczyk
    Biorę udział! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako:Ania Smutek .
    Pozdrawiam Kochana!
    Życzę wszystkim powodzenia!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny konkurs ;)
    Ja nie mam szczęścia do takich rzeczy niestety :/
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny konkurs, być może wezmę udział :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział i obserwuję :)

    Pozdrawiam!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział i obserwuje kochana ;3
    aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział i obserwuję:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję :) Jesteś śliczna, dopiero co trafiłam na twojego bloga i już widzę, że zostaję tutaj na dłużej :) Biorę udział i zapraszam na mojego bloga:

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział ;p obserwacje takze dodalam :D
    I wiesz co? Tak patrze sie na Ciebie i skojarzyla mi sie bohaterka powiesci jednej ksiazki - "trzynastka na karku" / utozsamiasz sie z nia. Dojrzała jestes jak na swoj wiek :D

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze jak na 13-sto (hihi) latkę to dośc powazne i drogie rzeczy do wygrania, widać że starasz sie o bloga - przeczytałam wcześniejsze posty i strasz się widać to.
    Nawet gdyby nie konkurs zaobserwowałabym Cię bo masz potencjał a ja lubie patrzec na rozwijające sie młode duszyczki. Oby tak dalej czekam na więcej postó ! :*
    http://allegiant997.blogspot.com/
    Biorę udział bo warto a nóż się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na konkurs! :)
    I jaki ciekawe rzeczy do wygrania.
    Biorę udział :)
    Obserwuję.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział ;) Obserwuje jako: twoimioczami.blogspot.com i również zapraszam Ciebie do mnnie na konkurs:)

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - konkurs!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super kosmetyki
    powodzenia wszystkim!
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Ola
    I świetne rzeczy do wygrania ;)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia wszystkim! Miłego dnia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za komentarz u mnie.

    Dzięki niemu właśnie trafiłam na Twojego bloga i BARDZO mi się spodobał . ♥

    Jak na 13 lat wydajesz się bardzo dojrzała i od razu widać, że nie jesteś jedną z tych #Hot13, które blogują tylko dlatego, że teraz to " modne " ;)

    Widać, że to Twoja pasja i podziwiam Cię za to :*

    A co do konkursu - wow. Pomysł i nagrody wydają się ciekawe :D Oczywiście, biorę udział :*

    Serio, dalej nie wierzę, że masz tylko 13 lat... Widać, że mega starasz się , aby z tego bloga coś wyszło, brawo Ty! ♥:*

    Zaobserwowałam :* ( jako NastolatkaWSieci )

    Będę wpadać częściej! ♥♥♥

    Pozdrawiam ! :*

    ``. && . z a p r a s z a m d o s i e b i e ! ;*

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje(jako Alicja Bocian) biore udział, również interesuję się piłką nożną. Zapraszam:
    [url=http://pasjealifasion.blog.pl/Mój Blog![/url]

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje(jako Alicja Bocian) biore udział, również interesuję się piłką nożną. Zapraszam:
    [url=http://pasjealifasion.blog.pl/Mój Blog![/url]

    OdpowiedzUsuń